Äkta kärlek!!!



Alltså nu till minst sagt viktig sak jag har att erkänna.

Jag, precis som många andra har en liten förkärlek till Gunvald. Och nej, jag menar inte Michael Persprant, utan Gunvald Larsson. Det är ju ingenting fel på honom i sig, men just Gunvald är ju så sjuuuukt het!!

Jag är ju en älskare av beckfilmerna, har alla på dvd och en kompis till mig brukar alltid påpeka hur tusan jag lyckas se dom om och om igen utan att bli less. Jag skojar inte om jag säger att jag ser beck en gång i veckan, jag skojar inte om jag säger att jag snart har nött hål på skivorna!

Jag har aldrig fattat hysterin med att bli "kär" i kändisar, jag har aldrig skrivit fanbrev och ritat hjärtan på popstjärnor.

Sååå jag måste nog erkänna, att jag struntat i alla skönsjungande påfåglar och istället kärat ner mig i en medelålderskarl med skäggstubb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du låter som min dubbelgångare. Det du har skrivit skulle jag kunna ha skrivit...



Kärlek till Beck filmerna och GUNVALD!

2011-03-25 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0