Älskade underbara vänner!!



Jag måste bara få säga några saker, jag behöver lätta hjärtat..

Att städa väcker verkligen minnen, saker man lagt i lådor kommer fram. Jag hittar provresultat från gymnasiet. Ett trasigt champagne-glas från studenten, bilder på nära och kära osv.

Jag tänker ofta på tiden jag hade på Grans, den är den tveklöst bästa tiden i mitt liv. Valet jag gjorde att gå på Grans är det absolut bästa val jag gjort i mitt liv, jag har inte ångrat det en sekund.

Jag älskar skolan, jag älskar lärarna, jag älskar utbildningen och framförallt så älskar jag mina vänner.

Älska är ett väldigt starkt ord, men av någon anlednings känns de som det enda rätta ordet i dethär samanhanget.

Det finns dock en dålig sak med Grans, jag trivdes för bra.
Ja visst är det sjukt? Jag trivdes så bra att jag längtar tillbaka, jag vill göra det igen. Jag vill tjaffsa med lärarna och sucka över alla prov. Jag vill galoppera på snötäckta ängar och dressyra i ridhuset.

Jag vill kämpa mig upp på morgonen för att komma till en klass med morgonfrilla och mascara på ögonen. Jag vill mötas av mina vänners minst sagt olika morgonhumör.

ÅÅH JAG SAKNAR ER!!

En sak till, denna bild på mig och E väcker minst sagt mycket känslor. E är en vän som betyder lite mer för mig, en sån vän som jag hela tiden saknar. Jag önskar henne all välmening i livet, för hon är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jeanette min vän! Jag kan hålla med dig. Fy vad jag saknar Grans. De känns nästan onormalt. Den tiden kommer jag alltid att se tillbaka på med värme!



Miss you to! Sköt om dig! :-)

2010-01-28 @ 22:07:32
URL: http://antonerikss0n.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ja det har verkligen varit den bästa tiden hittils. och studenten, kan man säga någonting annat än STUDENTEN? fyfan vilken kul dag! haha nu när jag tänker efter så var det jag som råkade he sönder ditt champagneglas Jeanette. Fast jag tror att jag sa åt Janne att han skulle säga att det var han. För jag trodde du skulle bli arg på mig haha ;) Om jag inte minnns fel så lånade han det av dig och jag det av honom. haha ja vad skruvad man kan bli på fyllan =) Puss på dig!

2010-02-07 @ 21:35:46
URL: http://fannylindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0