Jag hatar verkligen att gnälla, men

Jag är less, jag är så förbannat less! (ursäkta ordvalet)

Jag har ju försökt komma igång och promenera nu, eftersom att jag fortfarande har drygt 2månader kvar på mitt ridförbud så måste jag ju hålla igång med någon sorts motion.

Har faktiskt varit både motiverad och duktig i veckan, har vissa dagar till och med gått en längre sväng när jag promenerat till jobbet och även promenerat hem. Jag älskar att gå!

Nu har det ju varit olidligt kallt i två dagar och jag har varit lat och åkt buss, men idag när det äntligen var varmare (-15) så var det självklart att jag skulle ta mig en uppfriskande promenad hem, och det var såå otroligt skönt MEN

Dessa men..

Jag kom hem, lagade mat och la mig och såg en film. Då kom det, som någon sorts bestraffning. Högra sidan "domnade" bort, ungefär som när en fot "somnar" men idag var det från höften och ner. Jaja ingenting mer med det, jag såg klart filmen och aj så ont det gjorde att gå sen. Jag saknade en rullator mer än någonsin.

Sen kom det som är värst, värken.. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen, under dubbla täcken och gruvar mig för att ens gå upp på toaletten. Jag har ont, jag är less.

Jag hoppas verkligen att jag får min tid hos reumatologen snart och att dom kan hjälpa mig, för detta tar musten ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0