Min bästa vän, nu och för alltid!!

Hej på er!

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.

Idag har jag ju somsagt jobbat, har faktiskt varit mycket för att vara en söndag. Jag älskar att jobba när det är mycke folk, men dagar som dessa hade jag gärna valt en lugnare söndag.

Jag kände mig inte alls pigg när jag vaknade, klev upp och for på jobbet. Samtidigt som jag skötte mina ordinarie arbetsuppgifter så räknade jag varenda liten pinal, de är ju nämnligen slut på månaden vilket betyder inventering. När vi sedan stängt och allt äntligen var klart kände jag mig riktigt febrig..

Nu ligger jag hemma i sängen, tog den snabba genvägen förbi max för att slippa laga mat. Nu har jag blivit bästa kompis med min största fiende igen (ja jag är nasspraysberoende) och låter nästan som en normal kvinna igen.. Tänkte slå på en film och förhoppningsvis somna tidigt..


Otrivin Menthol - min bästa vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0