Nytt år, nya möjligheter!

Hej mina vänner!

Jag vet att vissa av er har saknat mig och undrat vart jag tagit vägen när jag inte ens uppdaterat här.

Jag lovar, jag är levande. Lusten för att blogga har bara inte funnits där. Det har hännt mycket i mitt liv dom senaste månaderna och idag kände jag att de var dags, dags för någon sorts nystart.

Jag kände också att jag ville hålla min blogg levande, är så skönt att kunna använda den som någon sorts bollplank ibland, att kunna skriva ut det som annars skulle ligga och trycka i bröstet.



En stor förändring är att jag och T har separerat som alla mina vänner säkert redan vet, jag har fått många frågor om just varför "ni var ju så kära".
Kärlek är någonting fantastiskt, som man inte heller kan rå på. Jag och T har haft det jättebra, vi har lärt oss så otroligt mycket under dessa två år.
Vi hade ett fungerande förhållande, vi bodde tsm osv. men det saknades ändå någonting, nivet dendär extra glöden.

Vi levde otroligt olika liv, vi hade olika vänner, olika intressen och en hel del olika åsikter. Han ville resa, utbilda sig osv. Jag vill vara kvar här, jobba och framförallt lära mig mer om mig själv.

Vi tog ett beslut, som självklart var ett tungt steg att kliva, att vi skulle gå skilda vägar. Nu i efterhand kan jag säga att det vi inte hade kunnat göra ett bättre beslut. Jag tror och hoppas att detta var bäst för oss båda!

Så nu vet alla som inte redan visste vad som har hännt, vi är inte ovänner eller någonting utan vi är bara inte kära!


Så en till fråga som ofta dyker upp - vart bor jag?

Jag bor kvar i lägenheten, jag trivs så vansinnigt bra så jag ville bo kvar här. I början var det tomt, men nu känns det faktiskt riktigt bra. Allt är en vanesak! Både min mamma och Fia har fått rycka in som utfyllnad i sängen när de varit allt för ensamt!

Nejj nu ska jag inte sitta här och skriva en hel uppsats, jag ville bara ge en liten förklaring på vad som hännt. Men somsagt så är suget på att skriva tillbaka, så kika in så ska ni nog få se på någon uppdatering!!

/ J

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej och välkommen tillbaka till bloggvärlden, haha ;)

2010-01-14 @ 18:43:25
URL: http://maybebabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0