Stadsvandring med Bellus

Idag är det min lediga dag, jag hade så stort planerat att storstäda lägenheten och sortera alla mina saker meen då jag väcktes av ett sms där världens bästa bella undrade om jag var sugen på lite tjejtid var det självklart att palnerna ändrades.

Vi åt lunch på Exotic och vandrade sedan runt och kikade i butikerna, dock blev det inte just nå shopping då jag åker till stockholm till veckan och vill spara mig till dess!!

Nu är jag hemkommen och har hunnit starta två tvättmaskiner, en diskmaskin och tänkte faktiskt ta tag i städandet.

See you darlings ¨


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

är allt bra med dig annars? :D

2010-01-28 @ 18:29:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0